1.1 | Бардык окуу предметтеринин компоненттери мамлекеттик программанын негизинде камсыздалган. Бардык предметтер базистик окуу планынын негизинде календарлык-тематикалык пландарды пландаштырып, иш алып барылды..2016- 2017 – окуу жылынан тартып, башталгыч класстар жана 5,6-класстар мамлекеттик стандарттын негизинде предметтик компетенттүүлүк менен окутулууда. 2018-2019-окуу жылында 7-9-класстарда негизги предметтер предметтик стандарт боюнча , 2020-2021-окуу жылында 10-11-класстарга математика, тарых, физика предметтерине предметтик компетенттүүлүк кирген. Билим берүү боюнча коюлган максаттар жана алардын жыйынтыгы стандартка дал келет.2021-2022-окуу жылы γчγн базистик окуу планы:КРнын Ѳкмѳтγнγн«Кыргыз Республикасынын мектептеги жалпы билим берγγсγнγнγн мамлекеттик билим берγγ стандарттарын бекитγγ» жѳнγдѳгγ 2014-жылдын 21- июлундагы №403 жана Кыргыз Республикасынын Ѳкмѳтγнγн 1995-жылдын 31- сентябрындагы «Билим берγγ мекемелеринин болжолдуу типтγγ штаттарын бекитγγ жѳнγндѳгγ» 1995-жылдын 30- сентябрындагы №404 токтомдоруна ылайык иштелип чыккан.Базистик окуу планы билим берγγнγ ар бир баскычы γчγн сааттарды бѳлγштγрѳт. Билим берγγнγн ар бир баскычы γчγн жумалык(апталык) окуу жγктѳмγ жана чектелген (жыйынтыкталган) окуу жγктѳмγ Мамлекеттик стандарт боюнча аныкталат.Окуу программасы Мамлекеттик стандартка дал келет.Кыргыз тилинде окутуучу жалпы орто билим берүү мектеби үчүн 2021-2022-окуу жылынын базистик окуу планы төмөндөгүдөй болуп 2021-жылы 20-августа №1460/1 «Кут билим» газетасына Билим беруу жана Илим министрлиги тарабынан бекитилип, чыгарылган.1-класска-20 саат2-класска-22 саат3-класска – 24 саат4-класска-25 саат5-класска-30 саат6-класска-30саат7-класска-30саат8-класска-30 саат9-класска-30 саат10-класска-29саат11-класска-30саатМектеп компоненттери (5,8- класстарда ), кызыктар тараптардын талабына ылайык, математика предметине болунуп берилди. 1,5,10,11- класстарда 1ден класс комплект болуп, окуучулардын саны 25-30 адамды тузду. Базистик окуу планынын тушундурмо катына ылайык орус тили , чет тили, информатика предметтеринен тайпаларга болунуп окутулду.Жалпы жумалык жуктом -510 саатты тузду.Окуу жылынын аягында окуу программасы толугу менен аткарылды.
| Учебный план |
Билим беруу уюмунун анализи | Тастыктоочу база | ||
1.1.3 | Окуучулардын китеп менен камсыз болушу2017-2018- окуe жылында- 84%2018- 2019-окуу жылында- 85%2019-2020-окуу жылында-86%2020-2021- окуу жылында -87%ды түздү.Жетишпеген китептер ата-энелер тарабынан жана китепканчы тарабынан жакынкы мектептерден акт түзүү жолу менен камсыздалат.Китепканада жалпы- 8915 китеп бар, анын ичинен 6826 окуу китептери, 2089 корком-адабий китептерди тузот.Демөөрчүлөр тарабынан окуу- методикалык адабияттардын фонду толукталып турат.Билим беруу министрлиги тарабынан 50 көркөм- адабий китеп, демөөрчүлөр тарабынан 200 көркөм-адабий китеп, «Бир адамдан бир китеп» долбоорунун негизинде айыл тургундарынан 300 адабий китеп чогултулду. |
1.4 | Мектеп мугалимдеринин бири бирине болгон оз ара мамилелери жакшы. Оз ара сабактарга катышып бири бири менен тажрыйба алмашып , усулдук жардам алып турушат. | оз ара сабакка катышуу
| |
2.1 | Окутуунун максаттары- мектептин, усулдук кенештин жана усулдук бирикмелердин, класстан тышкаркы иш алып баруу пландарында жана окуу программаларында белгиленген. Максаттар окуучунун компетенттүүлүгүн өнүктүрүүгө багытталган. Окутуунун максаттары окуучунун позициясынан сабактардын пландарында белгиленген көрсөтмөлөргө ылайык келет. Календарлык- тематикалык пландын негизинде мугалимдер өндүрүштүк пландарды пландаштырууда окуучулардын компетенттүүлүгүн калыптандыруучу максаттарды конкреттүү коюшат. Сабактардын максаттарын коюуда мугалимдин жана окуучунун иш- аракети айкалышып, күтүлүүчү натыйжа компетенттүү окутуунун жыйынтыгына багытталат. |
|
2.2 | Мугалимдер окутуу тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуп сабактарды өтүштү.Мугалимдер компьютерде менен 80% иштей алат;-Компьютер, проектор, ноутбук , телевизорду сабактарда төмөнкү предметтер колдонушат:
3.Окуучулар өз алдынча интернеттен сабактарга даярданышат жана анализдешет4.Мектепте мугалимдердин жеке ноутбуктары интернетке туташылган;5. Сабактарда интерактивдүү, традициялык эмес ыкмаларды пайдаланышат;6.Kahoot, google test, zipgrade жана башка программаларды пайдалануу менен тесттин турлору менен иштешет. | мугалимдердин технологияларды колдонуусу |
2.3. |
Ата-энелер жыйналышында, жекече баарлашууда окуучулардын жетишкендиктери жана көйгөйлөрдү чечүү тууралуу мааалыматтарды беришет | Ички козомол |
2.4 |
|
|
2.5 | Алдын алуучу баалоо, калыптандыруучу баалоо, жыйынтыктоочу баалоолордун формалары колдонулду. « Edupage» программасына жүктөлүп, баалар класстык журналдарга түшүрүлүп, чейректер чыгарылды. Окуучулардын күндөлүктөрүнө, өздүк делолоруна коюлду. Педагогикалык кенеште окуучулардын билим сапатынын мониторингдери каралды. Ата- энелер жыйналышында окуучулардын жетишкендиктери тааныштырылды.Жылдын жыйынтыгы менен жакшы көрсөткүчтөрдү көрсөткөн окуучулар, райондук администрациянын, айыл өкмөттүн, «Кайдуев» атындагы, «Соодонбек» атындагы, «Баатырбек» атындагы стипедияларга, «Ардак граммоталарга » көрсөтүлдү. | baaloo-kriteriyleri-1 (2)
ИСУО программасыEdupage» программасы
|
2.6 | Мектеп жылуу, талапка ылайык жабдылган . Окуучулар үчүн профилактика кабинети уюштурулду. Коопсуз өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ынгайлуу билим берүү чөйрөсү камсыздалган. Мектепте соцпедагог иш алып барат. Окуучулар үчүн « Купуя кутучалар» ачылган. Ар бир класста, залдарда ден соолук бурчтары, ар кандай стенддер уюшулган. Окуучулардын жаш өзгөчөлүгүн эске алуу менен санпиндин эрежесине ылайык парта, стулдар коюлган. .Ар кандай иш-чаралар өткөрүлүп турду. ИДН инспекторлору тарабынан тартип бузуулурдан алдын алуу максатында рейддер жүргүзүлүп турду. Мугалимдер окутууда толеранттуу атмосфераны камтыйт | kupuya-kutuchadagy-maalymattardy-kattoo-zhurnaly sanpindin-erezhelerin-saktoo (1)
|
2.7 | Чейректик отчеттор, административдик тесттер, чейректик текшерүү иштери, лабораториялык, практикалык иштер , бүтүрүүчүлөрдүн мамлекеттик аттестациялоосу боюнча мониторинг жүргүзүлдү.НЦТ, SECOM , NOVA, 6-класста математикалык тест (SEBAT), «АКМО» , «НООДУ» тесттерине, сырттан өткөрүлүүчү онлайн Эл аралык олимпиадалар , райондук, областтык, республикалык предметтик олимпиадалар , ар кандай кароо- сынактарга окуучулардын катышуусу боюнча салыштырмалуу мониторинг жүргүзүлдү | ОРТ, олимпиада жана окуучулардын билим сапаты боюнча 5 жылдык мониторингдер ntst-secom-testterinin-zhyyyntyktary-1
|
2.8 | Атуулдардын арыздары жана аларды кароого байланышкан документтер (иш номенклатурасы)Ар жуманын бейшемби күндөрү ата-энелер үчүн «Ачык эшиктер» күнү каралган.Арыздарды, кайрылууларды каттоо журналы бар.Мектеп администрациясынын кызыкдар тараптардын кайрылууларын, арыздарын кабыл алуучу иш убактылары бекитилген.Келип түшкөн кайрылуулар, арыздар журналга катталып, 14 күндүн ичинде каралып, кызыкдар тарапка жооптор берилет. |
3.1 | Педагогикалык персоналдык квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келет.
|
|
3.2 |
| Профсоюздун иш планыsotspedagog-profsoyuzdun-ish-plany |
3.3 | Мектептин кадрдык курамында жогорку билими диплом менен тастыкталып комплекттелинген. Ар бир мугалим өз убагында билимдерин көтөрүү курстарынан өтүшөт.Каракол шаарындагы ОИУнун түзүлгөн графиги боюнча квалификациясын жогорулатуу үчүн курстан өтүп турушат. Райондо өтүлүүчү семинарларга, тренингдерге, мастер-класстарга катышып турушат. Мектептин ичинде декадалар, ачык сабактар, мастер-класстар, тегерек столдорду өткөзүп турушат. Тажрыйба алмашуу максатында мугалимдер өз ара сабакка катышышат.Онлайн курстарга катышышат. | mugalimderdin-kurstan-otuu-grafigi
|
4.1 | Билим берүү уюмунун материалдык-техникалык базасы боюнча маалымат
|
|
4.2 | Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптар сакталат:1.Өрткө каршы эвакуациялык пландар, өрт калканычы , өрт өчүргүчтөр, аптечкалар бар;
4.Коопсуздук эрежелери боюнча инструктаж журналы уюштурулган, лекциялар окулуп, угуучулар тарабынан кол тамгалар коюлуп турат;5.Физика, химия, информатика, эмгек сабактары өтүлүүчү кабинеттерде атайын журналдар ачылып, окуучуларга коопсуздук эрежелери тааныштырылып, кол тамгалары коюлуп турат;6.Эмгекти коргоо боюнча профсоюз иш алып барат. | instruktazh (1)
|
4.3 | Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу |
| respublikalyk-byudzhet (1) |
1.1 | Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу | -Кыргыз Республикасынын Өкмѳтүнүн 1992-жылдын 14-июлундагы №324, 16-май 1994 жыл №332 токтому менен Ысык-Көл облусунун Абдылда Кайдуев атындагы №11 Көөчү жалпы орто билим берүү мектебинин Уставы бекитилген.10.11.2003-жылы юридикадык жакты мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳ 28-февраль2013-жылы №0005611 каттоо номери менен Ысык-Кѳл облусттук юстиция башкармасы тарабынан катталган.Юридикадык жактан мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳгү күбѳлүктүн номери—96161-3302-М-е-Мектепте «Мечит чоку » камкорчулар коомдук бирикмеси окуу процессин жʏргʏзʏʏгɵ материалдык жана кайрымдуулук жардамдарды ɵзʏнʏн эсебинен жана башка жактан тартылган каражаттардын негизинде жардам берʏʏ ʏчʏн 2012-жылдын 10-октябрында уюштурулган. Ата – энелер комитети 2012-жылдын 10-октябрында №1 протоколунун негизинде окуучулардын окуудагы жетишкендиктерин, ийгиликтерин билип туруш ʏчʏн уюшулган. Айыл ɵкмɵттʏн бюджетинен мектепке керектʏʏ болгон каражаттарды бɵлʏп берʏʏ ʏчʏн бюджеттик угуулар уюштурулган.Окуучуларга билим берʏʏдɵ билим берʏʏнʏн сапатын камсыздоо боюнча мектепте окутуунун – тарбиялоонун планы иштелип чыгып миссия, максат коюлуп, 2020-жылдын 24-августунда №01 педагогикалык кеӊештин чечими менен бекитилип, Талды- Суу айыл ɵкмɵтʏнʏн башчысы Качаганов Догдурбай Жакыпбаевич менен 2021-жылдын 24- августунда макулдашылды. Тʏп райондук билим берʏʏ бɵлʏмʏнʏн башчысынын убактылуу милдетин аткаруучу Жумадылова Ажаркул Аманкожоевна менен 2021-жылдын 24-августунда макулдашылган.Кыргыз тилинде окутуучу жалпы орто билим берүү мектеби үчүн 2021-2022-окуу жылынын базистик окуу планы төмөндөгүдөй болуп 2021-жылы 20-августа №1460/1 «Кут билим» газетасына Билим беруу жана Илим министрлиги тарабынан бекитилип, чыгарылган буйругунун негизинде райондук билим берʏʏ менен макулдашылып, жалпы орто билим берʏʏ окуу планы бекитилди. Билим берʏʏ максаты мамлекеттик стандартка ылайык тʏзʏлгɵн. Окуу жʏктɵмʏ билим берʏʏ программасы боюнча мамлекеттик стандартка ылайык Абдылда Кайдуев атындагы №11 Көөчү жалпы орто билим берʏʏ мектебинин окуу жʏктɵмʏ райондук билим берʏʏ бɵлʏмʏ тарабы менен макулдашылып, №50 буйрук менен 510 саат бекитилген. Мектепте 18 класс бекитилген. Бардык 18 класс кыргыз тилинде окутулат. Класстардын комплектелишинин орточо толушу 117%-Кыргыз Республикасынын билим берүү жана илим министрлигинин 2019-жылдын 03-сентябрындагы №17 буйругунун негизинде 480 сааттык Мектепке чейинки даярдоо программасы мамлекеттик стандарттын негизинде иш алып барды.Окуу пландын аткарылышы:480саат-33жумага чейин;1-класс-33жума2-4-класстар-34жума5-11-класстар-экзамен берүү күндѳрүн эсепке алганда -34-36жумаСабактардын ѳтүү убактысы: 1-класстарга 40мүнѳт, 2-11-класстарга 45 мүнѳт окутулат. Мектепте 1-2-кезмет менен окутулат. 1-кезметте 8:00дѳн 13:00чейин, 2-кезмет 13:30дан 18:30га чейин билим алышыт. Окуу жылынын ичинде каникулдардын узактыгы 30 календарлык күндѳн кем эмес. Жайкы каникулдун узактыгы 12 календарлык жуманы түзѳт. 1-класстын окуучулары үчүн 3-чейректе кошумча 1жумалык каникул берилет. | uchebnyy-plan-1
|
1.2 | Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу | missiya
|
1.3 | Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын/түзүмдөрдүн болушу | Билим берүү жана илим министрлигинин Билим берүү уюмунун көзөмөлчүлүк кенеши жөнүндө типтүү жобонун негизинде мектепте көзөмөлчүлүк кенеш уюштурулган. Көзөмөлчүлүк кенеш типтуу жобого ылайык иш алып барат. |
1.4 | Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы) | Жааматтык келишимдин негизинде эмгек жааматынын кесиптик жүрүм-турум ченемдери кабыл алынган. Анда негизги моралдык, адеп- ахлактык жүрүм-турум нормалары жана коомдук жайларда өзүн алып жүрүүсү, социалдык жүрүм- турум эрежеси , мурунтан келе жаткан мектептин кадыр-баркын көтөрүү салтын улантуу жана кийинки муунга өткөрүп берүү каралган.Окуучулар үчүн коомдук жайларда, мектепте өзүн-өзү алып жүрүүчү жүрүм-турум эрежелеринин нормалары да кабыл алынган . Мектеп ичинде, класстык чогулуштарда, өзүн-өзү башкаруу уюмунун чогулуштарында ички эрежелер каралат. | Мектептин ички тартип эрежелери |
1.5 | Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу | Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг төмөндөгүдөй жүргүзүлөт:Предметтик мугалимдер, класс жетекчилер тарабынанSWOD анализдер жүргүзүлөтУсулдук бирикменин жетекчилери мектептин ишмердүүлүгүнүнө SWOD анализ түзөт.Окуу- тарбия иштери боюнча директордун орун басары жана тарбия иштеринин уюштуруучусу мектептин ишмердүүлүгүнүнө SWOD анализ түзөт.Анализдердин, маалыматтардын жыйынтыктары директор алдындагы кенешмеде жана педагогикалык кенеште угулат.Ар тараптуу анализдердин жыйынтыгы менен мектептин иш планына өзгөртүү, түзөтүүлөр киргизилет.Артыкчылык аттестатка жана ЖРТнын жыйынтыгы менен «Алтын сертификатка » жетишүү пландалган, бирок ишке ашкан жок. Мугалимдердин ишин жандандыруу, окуучулар менен үзгүлтүксүз иш алып баруу уюштурулду. |
1.6 | Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу | Билим берүү уюмунда билим сапатын жакшыртуу процессине мугалимдер, окуучулар, ата- энелер, администрация, коомчулук кызыктар болушту.Мектептин педагогикалык жамааты окуучуларга сапатуу билим жана тарбия берүүгө аракет кылышты:Билим берүүдө мамлекеттик стандарттын талаптарын эффективдүү ишке ашырыштыМугалимдердин чыгармачылык өнүгүүсүнө шарттарды түзүлүп берилди;Мектеп ичинде башкаруу системасынын ишин жакшыртуу;Билим берүү процессинде кадр саясатын оптималдаштыруу;Мектепте мугалимдер арасында атаандаштык менен иш алып барууну жогорулатуу;Мектепти башкарууга коомчулукту тартуу.Мектепте билим сапатын жакшыртуучу негизги факторлор:Билим сапатын жакшыртууда усулдук иштер негизги ролду ойнойт.Алар:Усулдук кенешПедагогикалык кенешПедагогикалык окууАлдынкы тажрыйбаны жайылтууУсулдук бирикмелердин отурумдарыНасаатчылыкУсулдук семинарларМастер-класстарАчык сабактар, жана ачык иш-чараларЖумалыктарӨз ара сабакка катышуу.Мектепте билим сапатын баалоо төмөнкү критерийлердин негизинде жүргүзүлөт:Билим берүүнүн сапаты (Класс жетекчилердин чейректик отчеттору, предметтик олимпиадалардын жыйынтыктары, мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациялоонун жыйынтыктары)Мугалимдерин жетишкендиктериРесурстук камсыздоонун сапаты (кадрлар менен камсыз болушу, материалдык- техникалык базанын чындалышы, усулдук китептер)Уставдын негизинде администрациянын кызматтык милдеттердин натыйжалуу иш жүргүзүүсүн уюштуруу. | Функционалдык милдеттер |
1.7 | Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу | Билим берүүнү башкарууну колдонууда маалыматтык системалар бар. «Кыргыз телеком» интернеттери туташтырылган. Интернет 1 компьютерге туташылган, мындан сырткары ар бир мугалимдин өзүнүн менчик ноутбуктары вай-файга туташтырылып, жекече электрондук даректери ачылып, иш алып барышат. Мугалимдер «Edupage» программасы менен иш алып барат. «Жаны китеп» , «ИСУО» программасына маалыматтар киргизилген Окуучулар , ата- энелер менен -ZOOM ,Classroom, Whatsapp, Telegramm программалары аркылуу кайтарым байланыш жүргүзүшөт.«Lib.kg», Балажан, «ibilim», «Bilim bulagu» сайттарын колдонуу менен күндөлүк планды пландап, сабактарда пайдаланышат. Өз билимдерин өркүндөтүү үчүн онлайн курстарга катталышып, маалымат булактарынан керектүү маалыматтарды, тесттердин жыйнактарын, методикалык китептерди, окуу китептерди алып пайдаланышат ар кандай сайттарга катталышып, сынактарга катышышып, тесттерден өтүп турушат.abduldakaiduev@gmail.com электрондук дареги бар. | [email protected] https://kaiduev.mektebim.kg/ |
2.1 | Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу | 1.Педагогикалык ишке жогорку билими диплом менен тастыкталган жана дал келген квалификациясы бар. Мектептин мугалимдер жамаатынын толукталышы Кыргыз Республикасынын эмгек кодексинде жана анын уставында бекитилет. Ар бир окуу жылынын башында педагогикалык жамаат, окуутучу- көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналдар мед кароодон өтүшүп, медициналык китепчелерге ишке жарамдуулугу тууралуу уруксаат берилгенден кийин ишке кабыл алынат. Атайын түзүлгөн графиктин негизинде мугалимдер өз билимин жогорулатуучу курстардан өтүп турушатПедагогикалык ишке соттолгон, медициналык жактан ишке жарамсыз жаран кабыл алынбайт. Мугалимдердин эмгек келишими Кыргыз Республикасынын эмгек кодексинин негизинде түзүлөт.Педагогикалык окуу жүктөмүнүн көлөмү окуу сеткасына ылайык жана педагогикалык кадрлардын толукталышына ылайыкМектепте 29 мугалим эмгектенет. Алардын ичинен 18 класс жетекчи , 1 соц педагог, 1 уюштуруучу иштейт. Жаш мугалим 6, пенсиядагы мугалимдер 4. Мектепте медициналык кызматкерлер, психологдор, логопеддер жок. Учурда иштеп жаткан мугалимдердин ичинен «Билим берүүнүн мыктысы» -4 мугалим. Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министирлигинин грамотасы менен 4 мугалим сыйланган. | педстаж |
2.2 | Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү | Базистик окуу планынын жана нормативдик ченемдердин негизинде класс- комплектиси бекитилип, штаттык расписание түзүлөтШтаттык расписаниенин негизинде мугалимдер тарификациядан өткөрүлдү;Педагогикалык жааматтын квалификациясы жана билими, билим берүү программасына шайкеш келет. |
|
2.3 | Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу |
| kupuya-kutuchadagy-maalymattardy-kattoo-zhurnaly-1 |
2.4 | Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу | Мугалимдерди жана кенже тейлөөчү персоналдын ишин баалоону жана анын жыйынтыгы боюнча чечимдер педагогикалык кенеште жана өндүрүштүк чогулушта каралат: Анда төмөндөгүдөй критерийлерди эске алуу менен сыйлыкка көргөзүлөт:Олимпиаданын жыйынтыгы;ЖРТнын жыйынтыгыОкуучулардын жетишкендиктери;Окуу- тарбия иштеринде ар кандай кароо- сынактарга катышуунун жыйынтыгы;Административдик талаптардын аткарылуусу;Административдик эскертүүлөрдү албагандыгы;Спорттук иш- чараларга катышуусу;Коомдук иштерге катышуусу;Аткаруучулук тартиби |
3.1 | Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу | Билим берүү уюмунун материалдык-техникалык базасы боюнча маалымат
Жатакана жок. |
3.2 | Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери) | Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптар сакталат:1.Өрткө каршы эвакуациялык пландар, өрт калканычы , өрт өчүргүчтөр, аптечкалар бар;Санитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер камтылган банерлер жеткиликтүү жерде илинип турат;Эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери профсоюз тарабынан макулдашылып, директор тарабынан бекитилип, ар бир класс кабинетке илинген;Коопсуздук эрежелери боюнча инструктаж журналы уюштурулган, лекциялар окулуп, угуучулар тарабынан кол тамгалар коюлуп турат;Физика, химия, информатика, эмгек сабактары өтүлүүчү кабинеттерде атайын журналдар ачылып, окуучуларга коопсуздук эрежелери тааныштырылып, кол тамгалары коюлуп турат;Эмгекти коргоо боюнча профсоюз иш алып барат.Пандемия учурунда окуучулардын, педагогикалык жааматтын, кенже персоналдардын ден соолугуна кам көрүү максатында ар бир класста умывальник, суюк самындар, кагаз кол аарчылар, антисептиктер коюлган. Ар бири антисептик, маска менен камсыз болушкан. |
3.3 | Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу |
|
4.1 | Финансылык пландоо системасынын болушу |
| respublikalyk-byudzhet (1) |
4.2 | Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу | Долбоорлорду жазуу, катышуу;Кайрылууларды жазуу;Коомчулукту тартуу;Мектептин өнүгүү планын түзүү;Мониторинг жүргүзүү;Муктаждыктарды аныктоо;Бюджеттик угууларга катышуу жана көйгөйлөрдү сунуштоо;Мектептин чыгашалары боюнча сметаларды түзүү;Отчет берүү | Смета |
4.3 | Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу |